Hjelp med pålogging

Jeg har problemer med å logge inn på nettbutikken. Hva gjør jeg?

Har du problemer med å logge inn? Dette kan skyldes ulike årsaker.

  1. Har du en konto? I så fall, les videre. Hvis ikke, gjør dette først.

  2. Har du glemt passordet? Hvis ja, klikk på 'Glemt passord' og følg deretter prosedyren.

  3. Er det første gang du logger inn på vår nye hjemmeside?
    Hvis du er kunde hos oss, skal du, første gang du logger inn på vår nye hjemmeside, trykke ‘Glemt adgangskode’.
    Årsaken er at vi av sikkerhetsmessige årsaker ikke må overføre adgangskoder fra vår gamle hjemmeside til den nye hjemmesiden.
    Når du har opprettet en ny passord til profilen din, kan du handle hos oss igjen – akkurat som vanlig.

  4. Forhåndsutfyller datamaskinen passordet/e-postadressen din? Prøv i stedet å skrive inn påloggingsinformasjonen manuelt. Nettleseren din kan ha lagret noe gammel informasjon (f.eks. et gammelt passord) som ikke lenger fungerer. Alternativt kan du tømme nettleserloggen.

Hvis du fortsatt har problemer med å logge inn, kan du ta en titt på et av de andre spørsmålene nedenfor – kanskje svaret ligger der?

E-postadressen min ble ikke gjenkjent da jeg prøvde å logge på (bedriftskunde)?

Er du sikker på at du nylig har oppdatert kundekontoen din og fått en konto med jobb-e-posten din hos oss?

Hvis du ennå ikke har koblet jobb-e-posten til kundekontoen din, må du gjøre dette først.

Hvis du er usikker på om du har en kundekonto hos oss, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice. Deretter vil de søke deg opp via organisasjonsnummer eller navnet på arbeidsplassen din i systemene våre, og sjekke om du er registrert.

Jeg har glemt passordet mitt

Hvis du har glemt passordet ditt, klikker du på 'Glemt passord'. Skriv deretter inn e-postadressen din i tekstfeltet og du vil motta en bekreftelseskode via e-posten din.

Når e-posten din er bekreftet, kan du opprette et nytt passord.

Passordet mitt ble ikke gjenkjent. Hva gjør jeg?

Det kan skyldes flere årsaker hvis passordet ditt ikke blir gjenkjent.

  1. Det kan være fordi du skrev inn feil passord. Prøv igjen. Hvis det fortsatt ikke fungerer, kan du tilbakestille passordet ditt og opprette et nytt ved å klikke på "Glemt passord" og deretter følge prosedyren.

  2. Forhåndsutfyller datamaskinen passordet/e-postadressen din? Prøv i stedet å skrive inn påloggingsinformasjonen manuelt. Nettleseren din kan ha lagret noe gammel informasjon (f.eks. et gammelt passord) som ikke lenger fungerer. Alternativt kan du tømme nettleserloggen.

Jeg har ikke mottatt en aktiverings-e-post

I forbindelse med registrering som kunde hos Frederiksen Scientific, vil du motta en aktiverings-e-post. Aktiverings-e-posten vil bli sendt til e-postadressen du registrerte deg med.

Det kan være lurt å sjekke spamfilteret i e-postsystemet ditt hvis du ikke finner aktiverings-e-posten.

Det kan også være at e-postadressen din ikke er registrert i systemet vårt. Ta kontakt med kundeservice, så kan de sjekke dette for deg.

Hvis du fortsatt ikke finner aktiverings-e-posten, er du velkommen til å ringe eller skrive til vår kundeservice, som vil hjelpe deg videre.